Δύο υπέροχα ποιήματα αφιερωμένα στην γυναίκα!


«Φύση δυνατή»

Κάνω το αρχαιότερο λειτούργημα.
Ανακουφίζω άντρες στην αγκαλιά μου.
Άλλοτε συντρόφους,
άλλοτε γιους,
άλλοτε πατεράδες.

Κάνω το αρχαιότερο λειτούργημα.
Έτσι μου έμαθαν.
Με φοβούνται, με λατρεύουν, με χρειάζονται.
Η δυνατή φύση μου κάνει την υπέρβαση
κι υποδουλώνει την ίδια της την υποτέλεια.
Δε θ’ άλλαζα τίποτε πάνω μου.
Είμαι προνομιούχα.
Είμαι χαρισματική!

Είμαι Γυναίκα.

Χρύσα Λουλοπούλου



«Στη Γυναίκα»

Εσύ, που αν και τ’ όνειρο κατάχαμα έχει πέσει
και ζεις αγάπη δίνοντας στα σκόρπια του κομμάτια,
εσύ, που απ' τον αγώνα σου τα μπράτσα έχουν δέσει
κι η επιμονή στολίζοντας φέγγει τα δυο σου μάτια.

Γυναίκα, που αψήφησες τα βάθη των νερών
και για κολύμπι όρμηξες ατρόμητη, γενναία  ,
κι ούτε μια ευχή για εμψύχωση στο στόμα των αντρών,
μα είχες πείσμα αλλόκοτο και θέληση σπουδαία.

Εσύ, ολόγλυκια φωνή, κορώνες πάντα βγάζεις 
κι ας είναι τα μικρόφωνα  κάπου αλλού στραμμένα,
εσύ, στα άτολμα μυαλά νέες ιδέες βάζεις
πως τ’ ακατόρθωτα δε γίνεται να είν’ τα βολεμένα.

Σε σένα που τα χρέη σου ποτέ τους δεν τελειώνουν
και σε τραβούν απ’ το γιακά νύχτα, αλλά και μέρα,
ο ουρανός στέλνει βροχή τα χιόνια σου να λιώνουν,
και σου φορά στο δάχτυλο του σεβασμού του βέρα.

Γυναίκα, συναδέλφισσα, κόρη, γιαγιά και μάνα,
πόσες ευχές ανάλογες στο έργο σου ταιριάζουν;;
Εργάτρια, κομμώτρια, γιατρίνα και δασκάλα
Προχώρα κι ας  εμπόδια στο πέρασμά σου βάζουν!

Χρύσα Λουλοπούλου




Share on Google Plus

About KTIMA MORAITI

Με τα μάτια της Τέχνης,της Επιστήμης της Ειρωνίας, του Σαρκασμού αλλά και του Έρωτα και της Αγάπης ,βλέπουμε το σήμερα διαβάσουμε το χθες και ονειρευόμαστε το αύριο...
    Blogger Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΨΗΣΤΑΡΙΑ ΛΕΩΝΙΔΑΣ

ΨΗΣΤΑΡΙΑ ΛΕΩΝΙΔΑΣ
ΣΚΡΑ 9 / ΚΑΤΕΡΙΝΗ/ Τ.Κ. 60100 / ΤΗΛ: 2351029728, 2351025120

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ